Головна мета діяльності Ради – підтримка розвитку та просування туристичної галузі Закарпатської, Івано-Франківської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей. У 2005 році Рада здійснила багато заходів для популяризації нашого регіону.
Так в 2005 році за підтримки та участі Ради з туризму побачили світ:
спецвипуск журналу “Музеї України: Музеї Карпат”;
проспекти окремих музеїв регіону (10 музеїв);
спецвидання каталогу “Родники здоровья: Карпаты” (санаторні та рекреаційні заклади);
англомовний каталог “Colorful Carpathians” ;
посібник з основ музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв;
журнали “Карпати. Туризм. Відпочинок” (4 номери).
Туристичні пропозиції регіону були представлені на міжнародних виставках у Берліні, Києві, Кривому Розі та регіональній виставці у м. Чернівці.
З метою сприяння розвитку та популяризації регіонального туристичного продукту Рада організувала для представників туристичного бізнесу, закладів культури та засобів масової інформації близько 20 круглих столів, основною тематикою яких було розширення туристичної оферти Карпатського регіону, підвищення рівня обслуговування гостей краю, перспективи розвитку турпродукту на основі багатої історико-культурної спадщини регіону.
Протягом року Рада отримала понад 100 звернень від українських та іноземних туристів щодо відпочинку в Україні.
Серед найбільш значних заходів, проведених Радою з туризму Карпатського регіону – фестиваль народних майстрів “Карпатський Вернісаж”, участь у якому взяли понад 250 майстрів з 13 областей України; відвідали фестиваль туристичні групи з Тернопільської, Чернівецької, Львівської областей, гості з Данії, Росії, США та Канади. Близько 70 статей, інформаційних сюжетів було присвячено фестивалю (національні телебачення). Туристичні фірми заздалегідь планували тури вихідного дня на фестиваль.
Вивчення попиту туристів та об’єднання зусиль організацій дозволило залучити до розвитку туристичної галузі підтримку міжнародних донорських фондів – ПАУСІ, Посольство США, Фонд Євразія.
Серед проектів, які виконані у 2005 році Радою
проект підтримки розвитку музеїв регіону;
розробка польсько-українського туристичного порталу про регіон (англійська, польська та українська мови). Сайт щодня відвідує близько 100-150 осіб, з яких 60% - українці, близько 40% - іноземці.
видання англомовного каталогу про регіон. Путівник розповсюджено серед дипломатичних представництв в Україні, а також вислано поштою на окремі партнерські організації закордоном.
На сьогодні Рада виступила партнером у розробці проектів в таких напрямах:
підтримка розвитку сільського туризму (спільно із партнерами з Італії та Польщі)
підтримка розвитку еко-туризму (спільно із партнерами із Німеччини та Польщі)
сприяння збереженню та розвитку культури (спільно із партнерами з Греції)
сприяння розвитку регіональних аеропортів (спільно із партнерами з Греції, Сербії та Чорногорії)
Рішення за поданими проектами буде прийняте Європейською Комісією у 2006 р.
Рада - єдиний український партнер проекту “TourismPartners Europe”, який впроваджується спільно із агенціями регіонального розвитку, туристичними асоціаціями Німеччини, Польщі, Словаччини та Чехії. В рамках проекту передбачається розробка додаткової програми, яка стимулюватиме розвиток українсько-словацької співпраці в галузі туризму.
Станом на грудень близько 150 організацій регіону та України є офіційними партнерами Ради з туризму Карпатського регіону. Річний бюджет організації склав близько 200 тис. грн.
Головою Правління Ради 13 грудня 2005 року обрано заступника голови Чернівецької облдержадміністрації – п. Михайла Ярославовича Сеничака (детальніше про нового Голову Правління Ради на сайті
www.bucoda.cv.ua
).